Homestyling – Hur går det till? 

  1. Jag kommer till bostaden för ett första kostnadsfritt möte på ca 1/2 – 1 timme. Då går vi tillsammans igenom bostaden och kollar vilken omfattning av hjälp ni behöver.
  2. Senare samma dag mailas en offert ut.
  3. Efter accepterad offert bokas ett datum för stylingen, vanligtvis utförs stylingen 1 dag före fotografering av bostaden (fotografering bokas av mäklaren).
  4. Jag packar och planerar stylingen.
  5. Stylingen utförs på utsatt datum, detta tar vanligtvis 1-2 dagar.
  6. Efter styling är min rekvisita kvar i bostaden tills bostaden är såld, dock som längst 5 veckor. Om man vill förlänga möbelhyran ytterligare så kan det ordnas mot en extra kostnad. Men vanligtvis är bostaden såld innan de 5 veckorna har gått.
  7. I samband med kontraktskrivningen tar jag kontakt med er för att boka datum för hämtning av rekvisita och möbler.

 

Inredningshjälp – Hur går det till? 

  1. Vi träffas för ett första kostnadsfritt möte i bostaden då vi går igenom vad ni önskar för hjälp.
  2. Senare samma dag mailas en offert ut.
  3. Efter accepterad offert startar jag arbetet med att göra ett inredningsförslag till er.
  4. När inredningsförslaget är färdigställt bokar vi ett möte för att gå igenom allt. Det går alltid att ändra och lägga till saker i efterhand. Vid enbart INREDNINGSHJÄLP är vi klara nu.
  5. Vid INREDNINGSHJÄLP MAX påbörjar jag nu inköp av möbler och detaljer.
  6. När allt kommit på plats bokar vi dag för uppackning och möblering, ni väljer själva om ni vill vara hemma vid detta tillfälle eller få en överraskning när ni kommer hem.